субота, 12 січня 2019 р.

Модуль 9-11. Рефлексія

      Як завжди, наш день почався з розминки, яка зарядила нас енергією та позитивом😄. Попрацювавши у парі з учасником тренінгу я внесла певні корективи у свій проект. Поради та зауваження були корисними. 
      Я завершила вивчення всіх документів та інновацій (особисто для мене😊). Провівши детальний аналіз своїх робіт, я зрозуміла, де є помилки і як потрібно їх виправити. Я доопрацювала своє портфоліо та розмістила його на своєму блозі. 
      Дякую за участь у тренінгу!!!

1 коментар:

  1. І. План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
    Вдалі моменти:
    Як на мене, то особливо вдалим моментом є праця дітей у групах. А також те, що учні будуть працювати саме з елементами живої природи. Це допоможе їм краще зрозуміти світ навколо, а саме те як він влаштований і які процеси в ньому відбуваються.
    Ідеї для покращення:
    Чудова ідея презентувати результати досліджень однокласникам. Проте було б цікавим моментом організувати конференцію, на якій були б присутні також і батьки і інші вчителі. А також надрукувати шкільну газету, де були б висвітлені висновки з даного дослідження, та поради, щодо догляду за рослинами.


    ІІ. Приклад учнівської роботи
    Вдалі моменти:
    Чудова ідея презентувати результати досліджень у вигляді блогу. Дуже сучасно і цікаво. Вдалою ідеєю є додавання відеороликів, які допомагають краще зрозуміти хід експерименту і наочно побачити результати.

    Ідеї для покращення:
    Було б чудово додати до блогу посилання на цікаві Інтернет-ресурси, що стосуються догляду за кімнатними рослинами. А також залучити до експерименту більшу кількість учасників, шляхом створення опитувальника.
    ІІІ. Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
    Вдалі моменти:
    Дуже вдалим моментом є «Самооцінювання блогу». Адже діти самі будуть слідкувати за виконанням проекту, а відповідно розуміти, що вони вже виконали, а на що їм потрібно звернути трохи більше уваги. Також чудовою ідеєю є «Контрольний список», адже діти самі оцінять свою роботу у групі. Це надасть їм можливість проаналізувати свої дії та в майбутньому покращити свої показники.
    Ідеї для покращення:
    Було б чудово додати електронну форму оцінювання, посилання на яку можна було б розмістити на учнівському блозі. Сторонні люди могли б висловлювати свої думки, а також давати певні поради, а діти, відповідно, слідкувати за думками інших та за бажанням впроваджувати нові ідеї.
    ІV. Допоможні матеріали для фасилітації
    Вдалі моменти:
    Вдалим моментом є відслідковування прогресу проекту. Така практика допоможе краще структурувати процес виконання. Також дуже правильним є посилання на інтернет-ресурси. Адже ті хто зацікавилися даною темою зможуть відкрити певні посилання та ще більше дізнатися багато цікавого для себе.

    Ідеї для покращення:
    Було б доречним створити певні правила роботи в групах, а також виконання проекту взагалом. Це допомого б уникнути деяких складнощів пов’язаних із конкуренцією серед учнів. Данні правила також можна було б розмістити на учнівському блозі.
    V. Інші складові Портфоліо (документи)
    Вдалі моменти:
    Сподобалася ідея з опитувальником для учнів. Впевнена, що результати опитувань стануть дуже корисними для виконання проекту.
    Ідеї для покращення:
    Окрім цього було б цікавим розмістити на блозі різні відеоматеріали. Які допомогли б учням структурувати свої знання, а також дізнатися багато чого нового.

    VI. ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ
    Вдалі моменти:
    Вдала ідея блогу в цілому. Інформація розміщена дуже зручно. В учнівській роботі представлені дуже цікаві відеоматеріали. Правильно сформовані ключові та тематичні запитання. Дітям буде цікаво виконувати даний проект.
    Ідеї для покращення:
    Оскільки представлення результатів відбувається у формі блогу, було б доречно створити певний взаємозв’язок з читачами. Це могли б бути анкети, або ж Інтернент-опитувальники.
    Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)
    VII. ІНШІ КОМЕНТАРІ:
    Було дуже цікаво читати дану роботу. Я зацікавилася темою. Бажаю впровадити цю ідею на практиці. Впевнена діти будуть у захваті. Бажаю натхнення і успіхів!

    ОПОНЕНТ: Васильчук Тетяна

    ВідповістиВидалити