середа, 9 січня 2019 р.

Модуль 1-3. Рефлексія

Я сьогодні перед собою поставила такі цілі: дізнатися більше про метод навчальних проектів; створити документ для оцінювання навчальних потреб учнів; навчитися правильно створювати приклад учнівської роботи (публікації, презентації, вікі-статті або блоґу) для демонстрації виконання учнями проекту; правильно створити мережевий опитувальник для спілкування з учнями в Інтернеті. Сьогодні я навчилася правильно, обирати тему для досліження, доцільно застосовувати етапи навчального дослідженняставити різні типи запитань (ключові, тематичні, змістовні). Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме визначити їх та поступово втілювати у життя.

2 коментарі:

  1. Ви дуже вдало ( аж в усіх 4 реченнях) пишете рефлексію від першої особи. Супер!! Пишаюся Вами, як своєю ученицею! Щоб Ваша рефлексія була досконалою, спробуйте наступного разу кожну нову думку ( наприклад, як в цьому дописі 2-ге речення) писати з нового абзацу. Було б дуже класно, якби Ви ще й поділилися своїми сумнівами, що в програмі Ви вважаєте нереальним, недоцільним, а що ВАм особисто найбільше подобається.
    А ще в наступному дописі спробуйте писати так, аби спонукати інших читачів блогу до спілкування, спробуйте зацікавити собою, щоб у ваших читачів виникло бажання поспілкуватися з Вами, підтримати чи заперечити ваші ідеї! Спробуйте поставити читачам цікаве запитання, щоб дізнатися їх думку.

    ВідповістиВидалити