четвер, 10 січня 2019 р.

Модуль 4, 5. Рефлексія

Похожее изображение

      Сьогодні я маю чудовий настрій!!! 
Чому? 
        По-перше, наш тренінг розпочався з розминки, де ми мімікою, жестами та звуками показували живі істоти.
        По-друге, Я навчилася робити різноманітні цікавинки) 
   А саме дізналася цікаву інформацію про формувальне оцінювання. Наступним етапом було створення мною презентації для аналізу знань учнів. 
      Далі я створила 2 документи: 


  • Знаємо - Хочемо знати - Дізналися (ЗХД);
  • Організаційна діаграма.
      Я прослухала цікаву лекцію про авторське право, звідки зрозуміла, як чітко визначити, які твори, тексти, відео-, аудіофайли є авторськими.
 Наступною дією яку я виконувала було критичне оцінювання ресурсів. Найважливішим відкриттям стало для мене створення е-опитувальника, що значно полегшує мені обробку даних.
Похожее изображение
Дякую тренерам та учасникам тренінгу за позитив!!!

4 коментарі:

  1. Дійсно, лекція про авторське право була дуже цікавою. Впевнена, що ця інформація принесе тільки користь у майбутньому.

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий вечір,колежанко! Я переконана, що е-опитувальник, який ви добре навчилися створювати сьогодні, дійсно полегшить роботу і не тільки Вашу, а і мою та кожного учасника тренінгу. А чи дійсно так буде ???
    Я сьогодні неодноразово замислювалася над тим, як важко було нам, педагогам, якісно провести урок без цих цікавинок???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я впевнена, що кожен учасник тренінгу буде використовувати ці знання на своїх уроках!

      Видалити